ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
(Οι απειλές του κ. Αγούδημου)
Ποιος δίνει το δικαίωμα στον κ. Αγούδημο να μας απειλεί ότι θα σταματήσει τα δρομολόγια προς τη Σίκινο ή ενδεχόμενα και σ’ άλλα νησιά; Γιατί ο κ. Αγούδημος που επιδοτείται αδρά για να καλύπτει κυρίως τα «άγονα» μικρά νησιά μπορεί έστω να διανοείται ότι δεν μπορούν οι νησιώτες, ή και οι αιρετοί (όπως ο Πρόεδρος της Κοινότητας της Σικίνου) να ελέγχουν την ποιότητα και την αξιοπιστία των πλοίων του, που κατά γενική ομολογία είναι τα χειρότερα στην ελληνική ακτοπλοΐα;
Μήπως πίσω από τον κάθε κ. Αγούδημο, θα πρέπει να αναζητήσουμε την ουσία της κυβερνητικής ακτοπλοϊκής πολιτικής, που μας διατυμπανίζει ότι «μάχεται» για την εφαρμογή των δωδεκαετών συμβάσεων για τις γραμμές «δημοσίου συμφέροντος» και την ίδια στιγμή μας λέει ότι, μόνο με νεότευκτα πλοία θα δοθούν αυτές οι συμβάσεις; Ή μήπως καλλίτερα την έννοια των δωδεκαετών συμβάσεων καλύπτουν οι διαδοχικές μονοετείς συμβάσεις με τα μόνα πλοία (περίπου πλοία του μεσοπολέμου) που διαθέτουν για τις γραμμές αυτές οι εφοπλιστές;
Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια, πίσω από τις απειλές του κ. Αγούδημου.
Ας αντιληφθούμε όσο γίνεται πιο έγκαιρα, ότι η μόνη λύση για τα μικρά νησιά παραμένει η σύσταση ενός δημόσιου-κοινωνικού φορέα της ακτοπλοΐας.
14-3-08 Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
(Οι απειλές του κ. Αγούδημου)
Ποιος δίνει το δικαίωμα στον κ. Αγούδημο να μας απειλεί ότι θα σταματήσει τα δρομολόγια προς τη Σίκινο ή ενδεχόμενα και σ’ άλλα νησιά; Γιατί ο κ. Αγούδημος που επιδοτείται αδρά για να καλύπτει κυρίως τα «άγονα» μικρά νησιά μπορεί έστω να διανοείται ότι δεν μπορούν οι νησιώτες, ή και οι αιρετοί (όπως ο Πρόεδρος της Κοινότητας της Σικίνου) να ελέγχουν την ποιότητα και την αξιοπιστία των πλοίων του, που κατά γενική ομολογία είναι τα χειρότερα στην ελληνική ακτοπλοΐα;
Μήπως πίσω από τον κάθε κ. Αγούδημο, θα πρέπει να αναζητήσουμε την ουσία της κυβερνητικής ακτοπλοϊκής πολιτικής, που μας διατυμπανίζει ότι «μάχεται» για την εφαρμογή των δωδεκαετών συμβάσεων για τις γραμμές «δημοσίου συμφέροντος» και την ίδια στιγμή μας λέει ότι, μόνο με νεότευκτα πλοία θα δοθούν αυτές οι συμβάσεις; Ή μήπως καλλίτερα την έννοια των δωδεκαετών συμβάσεων καλύπτουν οι διαδοχικές μονοετείς συμβάσεις με τα μόνα πλοία (περίπου πλοία του μεσοπολέμου) που διαθέτουν για τις γραμμές αυτές οι εφοπλιστές;
Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια, πίσω από τις απειλές του κ. Αγούδημου.
Ας αντιληφθούμε όσο γίνεται πιο έγκαιρα, ότι η μόνη λύση για τα μικρά νησιά παραμένει η σύσταση ενός δημόσιου-κοινωνικού φορέα της ακτοπλοΐας.
14-3-08 Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου