Σάββατο 2 Μαΐου 2009

Επιστολή διαμαρτυρίας προς το Δήμο

Πάρος 6 Απριλίου 2009

Προς Αξιότιμο κ.κ. Δήμαρχο Πάρου
κ.κ. Δημοτικούς Συμβούλους Δήμου Πάρου
Κοιν.: Τοπικά Μ.Μ.Ε.


Κύριε Δήμαρχε,

Σήμερα Δευτέρα 6 Απριλίου ξεκίνησα από το σπίτι μου με το αυτοκίνητό μου για να τακτοποιήσω κάποιες δουλειές μου (τράπεζα -ταχυδρομείο -Κέντρο Υγείας Πάρου).
Στις 11 το πρωί βρισκόμουν στη διασταύρωση Μαρινάκη, μπροστά μου υπήρχε μια ουρά αυτοκινήτων που ξεκινούσε από το βενζινάδικο του Σκιαδά και έφτανε όσο μακριά μπορούσα να δω.
Σε 10 λεπτά είχα προχωρήσει περίπου 100 μέτρα, πριν το βενζινάδικο του Κουκιά έκανα μεταβολή γύρισα σπίτι πήρα το σκούτερ και μέσα στη βροχή ξεκίνησα ξανά. Όπως διαπίστωσα δεν υπήρχε σοβαρός λόγος για το μποτιλιάρισμα, πλην της βροχής, ούτε έργα γίνονταν, ούτε κάποιος έκτακτος λόγος συνέτρεχε (π.χ. ατύχημα).
Επέστρεψα από τον παραλιακό όπου όπως συνήθως τα αυτοκίνητα δημιουργούσαν ένα ατελείωτο πάρκιν από όπου με δυσκολία περνούσε ένα αυτοκίνητο.
Σας τα γράφω αυτά γιατί ξέρω ότι σας ενδιαφέρουν και μην ξεχνάμε ότι σε λίγες μέρες έρχεται Πάσχα και όπως συνήθως θα κατέβουν και οι έποικοι με τις τζιπάρες τους. Αν τώρα δεν μπορούμε να κυκλοφορήσουμε τι θα γίνει τότε αλλά και το καλοκαίρι που μας έρχεται;
Κύριε Δήμαρχε, αν δε με απατά η μνήμη μου, πριν κάμποσα χρόνια ο Δήμος, δηλαδή όλοι εμείς, ξόδευσε μερικά εκατομμύρια για μια κυκλοφοριακή μελέτη.
Τι έγινε έκτοτε;
Επίσης η εμμονή στην μονοδρόμηση του Παραλιακού μεγαλώνει το πρόβλημα, ο δρόμος έχει μετατραπεί σε παρκιν και ο Περιφερειακός πνίγεται.
Κύριοι Δημοτικοί Σύμβουλοι η Παροικιά ασφυκτιά και πεθαίνει, όποιος δεν το βλέπει είναι αλλού νυχτωμένος. Χρειάζονται γενναία μέτρα και μάλιστα άμεσα.
Συγνώμη για το ύφος της επιστολής μου όμως είμαι οργισμένος όπως και πάρα πολλοί άλλοι συντοπίτες μου.

Δικός σας
Μένεγος Μαύρης

Δεν υπάρχουν σχόλια: