Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

Άρια Μανούσου - Μπινοπούλου: "Δεν θα συμμετάσχω ως υποψήφια βουλευτής, στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου του 2009"

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΑΡΙΑ ΜΑΝΟΥΣΟΥ - ΜΠΙΝΟΠΟΥΛΟΥ
Βουλευτής Ν. Κυκλάδων
ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Αθήνα 7 Σεπτεμβρίου 2009
Αγαπητοί μου,
Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου και την τιμή που μου κάνατε να με εκλέξετε Βουλευτή των Κυκλάδων δύο φορές, το 2004 και το 2007.
Όλο αυτό το χρονικό διάστημα δούλεψα σκληρά και αγωνίστηκα να αντιμετωπίσω τα προβλήματα των νησιών μας με εντιμότητα, ειλικρίνεια, συνέπεια, υπευθυνότητα, ευαισθησία και κυρίως με αγάπη για όλους.
Σήμερα θέλω να σας ανακοινώσω ότι δεν θα συμμετάσχω ως υποψήφια βουλευτής, στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου του 2009.
Την απόφασή μου αυτή την πήρα αμέσως μετά τις εκλογές του 2007 και συγχρόνως εξέφρασα την πρόθεσή μου στο γραφείο του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας.
Την οριστική μου απόφαση και τους λόγους τα εξέθεσα στον Διευθυντή του πολιτικού γραφείου του Πρωθυπουργού, στη συνάντηση που είχαμε στο γραφείο του τον Απρίλιο του 2009.
Αγαπητοί μου,
Ήταν πολύ δύσκολο να πάρω αυτή την απόφαση και μάλιστα αμέσως μετά την επανεκλογή μου το 2007, που όλοι σας -ανεξαρτήτως πολιτικής τοποθέτησης- εκφράσατε, με κάθε τρόπο, την αγάπη και την εκτίμησή σας στο πρόσωπό μου, την οποία εισέπραξα σε μέγιστο βαθμό και συνεχίζω να την εισπράττω καθημερινά.
Η υλοποίηση της απόφασής μου γίνεται ακόμη δυσκολότερη, διότι ο χρόνος υλοποίησής της δεν είναι πλέον το τέλος της τετραετίας αλλά αυτή τη δύσκολη περίοδο, που έχουμε να αντιμετωπίσουμε τόσα προβλήματα. Όμως είναι πάνω από τις δυνάμεις και τις πεποιθήσεις μου να συμμετάσχω ως υποψήφια στις επικείμενες εκλογές.
Θα είμαι, όμως, δυναμικά δίπλα στον Πρωθυπουργό μας, σε αυτή τη μάχη, ως ελάχιστη ένδειξη της απεριόριστης εκτίμησης, αγάπης και πίστης στο πρόσωπό του και σας διαβεβαιώνω ότι θα αγωνιστώ στην πρώτη γραμμή, όπως έκανα και στις πρόσφατες ευρωεκλογές, όπως άλλωστε έχω μάθει να αγωνίζομαι σε όλη μου τη ζωή.
ΑΡΙΑ ΜΑΝΟΥΣΟΥ - ΜΠΙΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΚΥΚΛΑΔΩΝ
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: