
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΘΕΜΑ: «Παρουσία ΗΑΤΤΑ
σε τηλεοπτική εκπομπή για τον τουρισμό:
Όσα δεν ειπώθηκαν»
Σε συνέχεια της παρουσίας του Συνδέσμου στην τηλεοπτική εκπομπή «Αποδείξεις και στην πολιτική» την Τετάρτη 1 Απριλίου 2009, με θέμα την κρίση στον τουρισμό, θα θέλαμε να επισημάνουμε τα ακόλουθα:
Ο ΗΑΤΤΑ (σ.σ. Σύνδεσμος των εν Ελλάδι τουριστικών και ταξιδιωτικών γραφείων) προσκλήθηκε και παρευρέθη στην εν λόγω εκπομπή θεωρώντας ότι, σε μια δύσκολη για τον ελληνικό τουρισμό περίοδο, θα ήταν καλό να ακουστούν οι απόψεις και εκτιμήσεις των φορέων που εκπροσωπούν τους τουριστικούς κλάδους για την αντικειμενική πραγματικότητα της αγοράς. Δυστυχώς όμως, δεν υπήρξε, ή δεν δόθηκε, αρκετός τηλεοπτικός χρόνος για να μπορέσουμε να δώσουμε την πραγματική και συνολική εικόνα της κατάστασης. Αντί αυτού, παραμείναμε θεατές των ρεπορτάζ της εκπομπής που παρουσίαζαν μεμονωμένα και ακραία περιστατικά, που δεν αντιπροσωπεύουν τη φιλοσοφία της αγοράς, και σε καμία περίπτωση τη συμπεριφορά των ελληνικών τουριστικών γραφείων προς τον τουρίστα – καταναλωτή. Αποτέλεσμα αυτού ήταν να δημιουργηθούν στρεβλές εντυπώσεις, που μόνο ανασφάλεια μπορούν να δημιουργήσουν στον δυνητικό Έλληνα ταξιδιώτη και κατά συνέπεια στον ελληνικό τουρισμό.
Σε συνέχεια της παρουσίας του Συνδέσμου στην τηλεοπτική εκπομπή «Αποδείξεις και στην πολιτική» την Τετάρτη 1 Απριλίου 2009, με θέμα την κρίση στον τουρισμό, θα θέλαμε να επισημάνουμε τα ακόλουθα:
Ο ΗΑΤΤΑ (σ.σ. Σύνδεσμος των εν Ελλάδι τουριστικών και ταξιδιωτικών γραφείων) προσκλήθηκε και παρευρέθη στην εν λόγω εκπομπή θεωρώντας ότι, σε μια δύσκολη για τον ελληνικό τουρισμό περίοδο, θα ήταν καλό να ακουστούν οι απόψεις και εκτιμήσεις των φορέων που εκπροσωπούν τους τουριστικούς κλάδους για την αντικειμενική πραγματικότητα της αγοράς. Δυστυχώς όμως, δεν υπήρξε, ή δεν δόθηκε, αρκετός τηλεοπτικός χρόνος για να μπορέσουμε να δώσουμε την πραγματική και συνολική εικόνα της κατάστασης. Αντί αυτού, παραμείναμε θεατές των ρεπορτάζ της εκπομπής που παρουσίαζαν μεμονωμένα και ακραία περιστατικά, που δεν αντιπροσωπεύουν τη φιλοσοφία της αγοράς, και σε καμία περίπτωση τη συμπεριφορά των ελληνικών τουριστικών γραφείων προς τον τουρίστα – καταναλωτή. Αποτέλεσμα αυτού ήταν να δημιουργηθούν στρεβλές εντυπώσεις, που μόνο ανασφάλεια μπορούν να δημιουργήσουν στον δυνητικό Έλληνα ταξιδιώτη και κατά συνέπεια στον ελληνικό τουρισμό.
Αδιαμφισβήτητο γεγονός είναι ότι τα ελληνικά τουριστικά γραφεία αυτή τη στιγμή παρέχουν υπηρεσίες και προϊόντα για όλα τα βαλάντια. Η οποιαδήποτε στρέβλωση αυτής της πραγματικότητας, ενδεχομένως χάριν τηλεθέασης, δημιουργεί αρνητικές επιπτώσεις στους καταναλωτές, τον τουρισμό και τελικά στην εθνική μας οικονομία.
Σε κάθε περίπτωση, ευχής έργον θα ήταν το ευρύ κοινό να έχει την ευκαιρία της έγκαιρης και αντικειμενικής πληροφόρησης μέσω όλων των καναλιών επικοινωνίας.
Σε ότι αφορά την τουριστική κίνηση μέσω των ταξιδιωτικών γραφείων, ο ΗΑΤΤΑ, ως θεσμικά και ουσιαστικά αρμόδιος φορέας, είναι στη διάθεση όλων για να μεταφέρει την συνολική εικόνα και το σφυγμό της αγοράς.
Σε ότι αφορά την τουριστική κίνηση μέσω των ταξιδιωτικών γραφείων, ο ΗΑΤΤΑ, ως θεσμικά και ουσιαστικά αρμόδιος φορέας, είναι στη διάθεση όλων για να μεταφέρει την συνολική εικόνα και το σφυγμό της αγοράς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου