
Ερμούπολη 2 Απριλίου 2009
Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ
Συνεδρίασε στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, υπό την προεδρία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Γιάννη Τζουάνου και με τη συμμετοχή του Δημάρχου Ερμούπολης Γιάννη Δεκαβάλλα, με εξήντα ένα (61) θέματα στην ημερήσια διάταξη.
Ένα από τα βασικά θέματα που απασχόλησαν το Σ.Α.Σ. ήταν η δρομολόγηση σε ετήσια βάση του επιβατηγού – οχηματαγωγού – ταχύπλοου «Super Sea Cat III» στη γραμμή Πειραιά – Σύρου – Τήνου – Μυκόνου από 15 Ιουνίου 2009 μέχρι τις 14 Ιουνίου 2010.
Ο Δήμαρχος Ερμούπολης τάχθηκε υπέρ της δρομολόγησης του συγκεκριμένου πλοίου στην ανωτέρω δρομολογιακή γραμμή, υπό την προϋπόθεση ότι θα συμπληρωθεί νομότυπα ο φάκελος του, δεδομένου ότι σύμφωνα με την ενημέρωση που έκανε ο Διευθυντής Θαλασσίων Συγκοινωνιών κ. Χονδρονάσιος διαπιστώνονται μέχρι στιγμής ελλείψεις στον σχετικό φάκελο.
Την ίδια θέση πήρε ο κ. Δεκαβάλλας, αλλά και ομόφωνα το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών σχετικά με τη δρομολόγηση του Ε/Γ-Ο/Γ –Τ/Χ «Super Sea Cat IV» στις γραμμές: Α) Πειραιά – Ίου – Θήρας και Β) Πειραιά – Σίφνου – Φολεγάνδρου – Σικίνου – Ίου – Θήρας για το ίδιο χρονικό διάστημα.
Εναπόκειται πλέον στην ίδια την εταιρεία να συμπληρώσει τις ελλείψεις που παρατηρούνται στους φακέλους της και στον ίδιο τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, ο οποίος οφείλει να ελέγξει το σύνολο των εγγράφων που θα υποβάλει η εν λόγω ακτοπλοϊκή εταιρεία.
Παράλληλα, ο Πρόεδρος της ΤΕΔΚ Κυκλάδων, μετέφερε στο ΣΑΣ την έντονη διαμαρτυρία και δυσαρέσκεια που συνυπογράφουν ο Δήμαρχος Μήλου Γιώργος Τσαϊνης, η Έπαρχος Μήλου Παναγιώτα Καλογεράκη, καθώς και επαγγελματικοί και κοινωνικοί φορείς του νησιού λόγω της ανυπαρξίας της δρομολογιακής γραμμής (που υπήρχε μέχρι τον Οκτώβριο του 2008), Πειραιά – Μήλου – Θήρας – Κρήτης – Δωδεκανήσου.
Εξαιτίας αυτής της έλλειψης, όπως ανέπτυξε στο Σώμα ο κ. Δεκαβάλλας, πολλοί φοιτητές, σπουδαστές, αλλά και επαγγελματίες, προκειμένου να μετακινηθούν από Μήλο προς Κρήτη και αντίστροφα, είναι υποχρεωμένοι να μετακινούνται μέσω Πειραιά με μεγάλη οικονομική επιβάρυνση και τεράστια ταλαιπωρία.
Αντίθετα, ο Δήμαρχος μετέφερε στο Συμβούλιο την ικανοποίηση της τοπικής κοινωνίας της Θήρας, που δόθηκε λύση με τη δρομολόγηση του πλοίου «Πρέβελης» στην άλλη άγονη γραμμή Πειραιά – Θήρας – Δωδεκανήσου.
Τελικά, ομόφωνα απεφάσισε το ΣΑΣ την επανάληψη του μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής Πειραιά – Μήλου – Θήρας – Κρήτης – Δωδεκανήσου μέχρι 31 Οκτωβρίου 2009.
Τέλος, ο κ. Δεκαβάλλας ζήτησε εξηγήσεις από τη Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών, γιατί τροποποιούνται τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ «Νήσος Χίος» και κατά τη θερινή περίοδο περιορίζονται κατά δύο οι προσεγγίσεις του πλοίου στη Μύκονο, και έλαβε την απάντηση ότι κάτι τέτοιο είναι αναπόφευκτο, δεδομένου ότι λόγω της αυξημένης κίνησης που παρατηρείται το καλοκαίρι είναι αδύνατο να προφθάσει την εκτέλεση του δρομολογίου που εκτελεί κατά τη χειμερινή περίοδο, το συγκεκριμένο πλοίο.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΤΗΣ ΤΕΔΚ Ν. ΚΥΚΛΑΔΩΝ
Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ
Συνεδρίασε στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, υπό την προεδρία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Γιάννη Τζουάνου και με τη συμμετοχή του Δημάρχου Ερμούπολης Γιάννη Δεκαβάλλα, με εξήντα ένα (61) θέματα στην ημερήσια διάταξη.
Ένα από τα βασικά θέματα που απασχόλησαν το Σ.Α.Σ. ήταν η δρομολόγηση σε ετήσια βάση του επιβατηγού – οχηματαγωγού – ταχύπλοου «Super Sea Cat III» στη γραμμή Πειραιά – Σύρου – Τήνου – Μυκόνου από 15 Ιουνίου 2009 μέχρι τις 14 Ιουνίου 2010.
Ο Δήμαρχος Ερμούπολης τάχθηκε υπέρ της δρομολόγησης του συγκεκριμένου πλοίου στην ανωτέρω δρομολογιακή γραμμή, υπό την προϋπόθεση ότι θα συμπληρωθεί νομότυπα ο φάκελος του, δεδομένου ότι σύμφωνα με την ενημέρωση που έκανε ο Διευθυντής Θαλασσίων Συγκοινωνιών κ. Χονδρονάσιος διαπιστώνονται μέχρι στιγμής ελλείψεις στον σχετικό φάκελο.
Την ίδια θέση πήρε ο κ. Δεκαβάλλας, αλλά και ομόφωνα το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών σχετικά με τη δρομολόγηση του Ε/Γ-Ο/Γ –Τ/Χ «Super Sea Cat IV» στις γραμμές: Α) Πειραιά – Ίου – Θήρας και Β) Πειραιά – Σίφνου – Φολεγάνδρου – Σικίνου – Ίου – Θήρας για το ίδιο χρονικό διάστημα.
Εναπόκειται πλέον στην ίδια την εταιρεία να συμπληρώσει τις ελλείψεις που παρατηρούνται στους φακέλους της και στον ίδιο τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, ο οποίος οφείλει να ελέγξει το σύνολο των εγγράφων που θα υποβάλει η εν λόγω ακτοπλοϊκή εταιρεία.
Παράλληλα, ο Πρόεδρος της ΤΕΔΚ Κυκλάδων, μετέφερε στο ΣΑΣ την έντονη διαμαρτυρία και δυσαρέσκεια που συνυπογράφουν ο Δήμαρχος Μήλου Γιώργος Τσαϊνης, η Έπαρχος Μήλου Παναγιώτα Καλογεράκη, καθώς και επαγγελματικοί και κοινωνικοί φορείς του νησιού λόγω της ανυπαρξίας της δρομολογιακής γραμμής (που υπήρχε μέχρι τον Οκτώβριο του 2008), Πειραιά – Μήλου – Θήρας – Κρήτης – Δωδεκανήσου.
Εξαιτίας αυτής της έλλειψης, όπως ανέπτυξε στο Σώμα ο κ. Δεκαβάλλας, πολλοί φοιτητές, σπουδαστές, αλλά και επαγγελματίες, προκειμένου να μετακινηθούν από Μήλο προς Κρήτη και αντίστροφα, είναι υποχρεωμένοι να μετακινούνται μέσω Πειραιά με μεγάλη οικονομική επιβάρυνση και τεράστια ταλαιπωρία.
Αντίθετα, ο Δήμαρχος μετέφερε στο Συμβούλιο την ικανοποίηση της τοπικής κοινωνίας της Θήρας, που δόθηκε λύση με τη δρομολόγηση του πλοίου «Πρέβελης» στην άλλη άγονη γραμμή Πειραιά – Θήρας – Δωδεκανήσου.
Τελικά, ομόφωνα απεφάσισε το ΣΑΣ την επανάληψη του μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής Πειραιά – Μήλου – Θήρας – Κρήτης – Δωδεκανήσου μέχρι 31 Οκτωβρίου 2009.
Τέλος, ο κ. Δεκαβάλλας ζήτησε εξηγήσεις από τη Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών, γιατί τροποποιούνται τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ «Νήσος Χίος» και κατά τη θερινή περίοδο περιορίζονται κατά δύο οι προσεγγίσεις του πλοίου στη Μύκονο, και έλαβε την απάντηση ότι κάτι τέτοιο είναι αναπόφευκτο, δεδομένου ότι λόγω της αυξημένης κίνησης που παρατηρείται το καλοκαίρι είναι αδύνατο να προφθάσει την εκτέλεση του δρομολογίου που εκτελεί κατά τη χειμερινή περίοδο, το συγκεκριμένο πλοίο.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΤΗΣ ΤΕΔΚ Ν. ΚΥΚΛΑΔΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου