του Εμπορικού Συλλόγου Αποστόλη Αλιπράντη και
τον Ειδικό Γραμματέα του Ε.Σ. Νίκο Ραγκούση - Λαουτάρη
παρουσία της Επάρχου Γρηγορίας Πρωτολάτη.
Στη συνάντηση συζητήθηκε -κυρίως- το θέμα
της αδειοδότησης των πολυκαταστημάτων
στο νησί μας αλλά και γενικότερα στις Κυκλάδες
Στο περιθώριο της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι στο Επαρχείο Πάρου - Αντιπάρου ο Νομάρχης Κυκλάδων Δημήτρης Μπάιλας μίλησε στην εφημερίδα «Παριανός Λόγος» και στο blog μας.
Τα θέματα που θέσαμε στον Νομάρχη Κυκλάδων και απαντήσεις που πήραμε ακολουθούν…
- Για τις τιμές των ναύλων στα επιδοτούμενα δρομολόγια…
Γνωρίζω για το πρόβλημα το οποίο προέκυψε. Εντελώς ξαφνικά και χωρίς να ενημερωθεί κανείς, το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και προφανώς η Επιτροπή Εισοδημάτων, που υπάρχει και καθορίζει τις τιμές των εισιτηρίων σε συνεργασία με δυο υπουργεία το ΥΕΝ και Οικονομικών, επέτρεψε στον ιδιώτη και συγκεκριμένα στον ιδιοκτήτη των πλοίων Αίολος 1 και 2 να διπλασιάσει στην ουσία το τίμημα του εισιτηρίου σαν να είναι ταχύπλοο χωρίς να προσφέρει υπηρεσίες ταχυπλόου. Μας αιφνιδίασε αυξάνοντας τις τιμές με την δικαιολογία ότι κινείται σαν ταχύπλοο. Εγώ επειδή ταξιδεύω με αυτά τα πλοία -αλλά και πολλοί άλλοι που γνωρίζω- έχουν αντιληφθεί ότι δεν κινείται ως ταχύπλοο.
Ήδη έχω κάνει ένα έγγραφο και το έχω στείλει στο ΥΕΝ καταγγέλλοντας το γεγονός και αμέσως μετά πιστεύω ότι υπήρξαν παρόμοιες κινήσεις και αντιρρήσεις από τους βουλευτές του νομού.
Το περασμένο Σάββατο είχαμε συμβούλιο των Επάρχων στην Ικαρία και εκεί μου δόθηκε η δυνατότητα να θέσω το θέμα και στον υφυπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Καμμένο που παραβρέθηκε στις εργασίες, -ήταν εκεί με τη σύζυγό του γιατί έχει σπίτι. Πήρα κατ’ αρχήν μια καταφατική κίνηση του κεφαλιού του, ότι έχω δίκιο, αλλά όταν στη συνέχεια επέμεινα σε τετ-α-τετ συζήτηση που είχαμε να μου πει τι θα γίνει δεν πήρα καμία απάντηση. Το θέμα δεν τελείωσε για μας και πιθανώς να απασχολήσει και το Νομαρχιακό Συμβούλιο σε επόμενη συνεδρίασή του.
- Για τη βελτίωση των ενδοκυκλαδικών δρομολογίων…
Θεωρώ επίτευγμα -και δεν το λέω για να ευλογήσω τα γένια μου- της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης αυτό το οποίο έχει γίνει φέτος με την ενδοεπικοινωνία στις Κυκλάδες. Ξεκίνησε από ένα πείραμα της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, μια συνάντηση όλων των φορέων των Κυκλάδων με το σύλλογο των εφοπλιστών, που πρόεδρος είναι ο κ. Βεντούρης, και την πολιτική ηγεσία του υπουργείου, που εκπροσωπήθηκε από τον κ. Κουρούση, στη λέσχη των Συριανών στην Αθήνα. Εκεί παρουσιάστηκε μια συλλογική στάση, εναντίον των μεθοδεύσεων που προσπαθούσαν να κάνουν οι εφοπλιστές, από εμένα, από νομαρχιακούς και δημοτικούς άρχοντες και από το υπουργείο. Έτσι λοιπόν οι εφοπλιστές, που προσπαθούσαν να παίξουν τα δικά τους τα παιχνίδια, βρέθηκαν σε μια μπετόν αρμέ κοινωνία η οποία πέτυχε να μπουν καλύτερα πλοία από το Παναγία Χοζοβιώτισσα και Παναγία Τήνου. Ο κ. Βεντούρης ήρθε σε αδιέξοδο και δήλωσε ότι προτίθεται να δρομολογήσει τα Αίολος. Στη συνέχεια υπήρξαν πιέσεις για τη δρομολόγηση και ενός τρίτου πλοίου που θα εξυπηρετούσε την Ανάφη λόγω του ότι ο ιδιοκτήτης που είχε τα πλοία και προσέγγιζαν το νησί είχε πτωχεύσει. Έτσι τελικά καταφέραμε μέσα από αυτή τη συλλογική και σθεναρή στάση όλων μας να πετύχουμε αυτή τη στιγμή πράγματι να έχουμε καλύτερη ενδοκυκλαδική συγκοινωνία. Βεβαίως τα δρομολόγια θέλουν ένα συντονισμό γιατί υπάρχουν κενά. Μπορούν να γίνουν ακόμη καλύτερα. Να αλλάξουν, πιθανώς, οι ημέρες και οι ώρες ούτως ώστε να κινούνται ακτινωτά στο νομό και οι κάτοικοι των νησιών να εξυπηρετούνται καθημερινά. Αυτή την πρόταση που θα κάνουμε την επεξεργάζεται αυτή τη χρονική στιγμή ο Αντινομάρχης κ. Παπαμανώλης που είναι αρμόδιος για αυτά τα ζητήματα και σύντομα περιμένω να μου κάνει την εισήγησή του.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι στην Άνδρο που δεν μπορούν να διανυκτερεύσουν τα Αίολος γιατί το λιμάνι δεν προσφέρεται και έτσι αναγκάζονται και ταξιδεύουν οι Ανδριώτες στις 4 το πρωί. Αυτό σημαίνει ότι στη γραμμή αυτή θα πρέπει να μπει το «Άρτεμις» για να μπορεί να διανυκτερεύει. Πρέπει να σας πω ακόμα πως υπήρξε μια πρόταση από τον εφοπλιστή για να αλλάξει το δρομολόγιο που πάει στις δυτικές Κυκλάδες μέσω Σύρου και Πάρου και να γίνει Σύρο-Μύκονο-Νάξο-Πάρο-Δυτικές Κυκλάδες. Ενώ εμείς συμφωνήσαμε και οι Δυτικές Κυκλάδες επίσης -γιατί θα μεταφέρονται τουρίστες από τη Μύκονο, τη Νάξο και την Πάρο παρά το γεγονός ότι αυξάνεται ο χρόνος του ταξιδιού- το υπουργείο δεν το δέχθηκε γιατί προφανώς οι απαιτήσεις του εφοπλιστή ήταν πάρα πολύ μεγάλες. Έτσι ναυάγησε αυτή η προσπάθεια.
Έχουμε ζητήσει από το υπουργείο να μας δώσει τις συμβάσεις κάτι που δεν έχει κάνει μέχρι σήμερα. Έχουμε ζητήσει να δούμε τελικά ποια είναι η διαδικασία δρομολόγησης των πλοίων. Φέρνω σαν παράδειγμα τον διαγωνισμό για το «Άρτεμις» που είχε γίνει εδώ και τέσσερις μήνες και πρόσφατα δρομολογήθηκε. Δυστυχώς συναντάμε κλειστή την πόρτα στα ενδότερα του ΥΕΝ σχετικά με τις συμβάσεις και τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνουν οι εφοπλιστές απέναντι στο κράτος.
- Για τις πετυχημένες εκθέσεις στο ΜΕΤΡΟ στο Σύνταγμα και για την μέχρι τώρα τουριστική κίνηση…
Κάναμε ότι μπορούσαμε για να κερδίσουμε την τελευταία στιγμή την παρτίδα. Έχουμε αφήσει ανοιχτό τον κωδικό των συνεδρίων για να προσκαλέσουμε συνεδριακό τουρισμό, όποιο νησί ήθελε ξεκίνησε από την Άνοιξη να κάνει συνέδρια για τον τουρισμό για να εμπεδωθεί η συνεργασία των ανθρώπων που ασχολούνται με τον τουρισμό με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, το «Τουριστικό Πανόραμα» δεν απέδωσε και καταφύγαμε στην πολύ πετυχημένη έκθεση στο ΜΕΤΡΟ στο Σύνταγμα, αυξήσαμε στο διπλάσιο κόστος τις πολιτιστικές εκδηλώσεις που γίνονται γι’ αυτό το λόγο. Πράγματι βλέπω ότι όλα τα παραπάνω έχουν αποτέλεσμα δεδομένου, ότι τουλάχιστον σε αριθμό αφίξεων, πρέπει να μην έχουμε έλλειψη. Το ζήτημα βέβαια είναι πόσα χρήματα διαθέτει ο κάθε επισκέπτης για να ξοδέψει στα νησιά μας. Αυτό το ισοζύγιο θα το κάνουμε στο τέλος της τουριστικής σαιζόν.
- Για την ακρίβεια στις Κυκλάδες και ειδικότερα για τις τσουχτερές τιμές της βενζίνης…
Εδώ πραγματικά επειδή μου αρέσει να κάνω και την αυτοκριτική μου λέω ότι πράγματι υπάρχει πρόβλημα, όχι μόνο στις τιμές της βενζίνης και σε άλλα κόστη. Αλλά τι μπορεί να κάνει μια υπηρεσία όταν στη Σύρο υπάρχουν δυο υπάλληλοι εκ των οποίων ο ένας έπαθε έμφραγμα. Και αυτή τη στιγμή έχω μια κοπέλα. Άρα στην ουσία δεν μπορώ να κάνω έλεγχο. Εκείνο που μπορεί να γίνει, για μένα αυτή την περίοδο, για δυο μήνες, είναι σε ορισμένες υπηρεσίες, σε ορισμένα αγαθά, το υπουργείο να καθορίσει πλαφόν για να μην χαλάμε και την εικόνα της όλης προσπάθειας που κάναμε για την αύξηση του τουρισμού. Γιατί πράγματι όταν ακούει κάποιος στην τηλεόραση ότι στις Κυκλάδες η βενζίνη είναι ακριβή τότε αυτό λειτουργεί αποτρεπτικά. Ξοδεύουν λοιπόν οι επιχειρηματίες, η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, η Τοπική Αυτοδιοίκηση ένα σωρό λεφτά για να διαφημίσουν τον τόπο τους και με μια είδηση που βγαίνει χαλάνε όλα. Παλαιότερα όταν η κούρσα ανόδου της βενζίνης ήταν ανεξέλεγκτη είχε μπει πλαφόν. Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν έγινε και τώρα. Ίσως πάμε για εκλογές… (γέλια)
- Για το κλειστό γυμναστήριο στην Πάρο που εξήγγειλε ο βουλευτής Κυκλάδων της Ν.Δ. Γιάννης Βρούτσης…
Για αυτό το θέμα δεν μπορώ να σας απαντήσω. Δεν έχω γνώση, ενημέρωση. Το να γίνει μια εξαγγελία εκ μέρους του βουλευτή νομίζω ότι ο ίδιος θα πρέπει να σας απαντήσει. Εγώ δεν γνωρίζω αν υπάρχει οικόπεδο, δεν γνωρίζω αν έχει προταθεί και από ποιόν εκτελείται η μελέτη. Προτιμώ να λέω ένα και να γίνεται το ένα παρά να πω δέκα και να γίνουν τα τρία.
Πρέπει να σας πω όμως πως το κλειστό γυμναστήριο της Τήνου, το οποίο εκτελούσε η Γ.Γ. Αθλητισμού, έχει σταματήσει εδώ και δυο χρόνια λόγω έλλειψης πιστώσεων και το κλειστό γυμναστήριο της Σαντορίνης αναγκαστήκαμε και το χρηματοδοτήσαμε εμείς τσοντάροντας με 300.000 ευρώ περίπου για να ολοκληρωθεί. Τώρα πως θα βρεθούν τα χρήματα για να γίνει το κλειστό γυμναστήριο της Πάρου εγώ βάζω ένα ερωτηματικό. Σε αυτό το ερωτηματικό ας απαντήσουν εκείνοι οι οποίοι έκαναν την εξαγγελία.
- «Γιατί δεν συστήθηκε μέχρι σήμερα ειδική μονάδα κατεδάφισης αυθαιρέτων;» αναφέρει σε δελτίο τύπου η Συν-Κυκλαδική Πρωτοβουλία…
Ο Νομάρχης θα απαντήσει στο επόμενο Νομαρχιακό Συμβούλιο δημοσιοποιώντας μια έκθεση του Εισαγγελέα της Σύρου 80 σελίδων πραγματικό μνημείο -και πραγματικά συγχαίρω τον Εισαγγελέα έκανε φοβερή δουλειά- που καταλήγει ότι ουδεμία ευθύνη έχει ο Νομάρχης. Αυτό λέει ο Εισαγγελέας ο οποίος με κάλεσε και απολογήθηκα. Και μάλιστα μου ζήτησε να την πάρω (σ.σ. έκθεση) για να σταματήσουν κάποιοι να πιπιλούν αυτή την καραμέλα. Εκείνο που θα σας πω με λίγα λόγια είναι ότι έχω κάνει όλες τις ενέργειες -έτσι λέει η έκθεση- για την κατεδάφιση των αυθαιρέτων -κυρίως στη Μύκονο και στα άλλα τουριστικά νησιά. Στα πλαίσια αυτά ήταν και η προσπάθειά μου να δημιουργηθεί η ειδική μονάδα κατεδάφισης αυθαιρέτων. Δυστυχώς όμως ούτε έγκριση για προσλήψεις πήραμε παρά τις προσπάθειες που κάναμε, ούτε προθυμοποιήθηκε η Περιφέρεια να οργανώσει η ίδια ένα συνεργείο, ούτε αποδέχθηκαν οι Δήμοι τις προτάσεις που κάναμε. Κατά συνέπεια όταν εγώ δεν έχω τη δυνατότητα να πάρω προσωπικό, να πάρω μηχανήματα, όταν δεν ανταποκρίνονται στην έκκλησή μου για μίσθωση των μηχανημάτων, από εκεί και πέρα πως θα φτιάξω συνεργείο; Μάγος είμαι; Θαύματα δεν μπορώ να κάνω. Ένας ήταν ο Χριστός.
- Για τη μη ίδρυση νέου Εφετείου στη Μυτιλήνη…
Προφανώς νίκησαν οι δικηγόροι της Σύρου…
Τα θέματα που θέσαμε στον Νομάρχη Κυκλάδων και απαντήσεις που πήραμε ακολουθούν…
- Για τις τιμές των ναύλων στα επιδοτούμενα δρομολόγια…
Γνωρίζω για το πρόβλημα το οποίο προέκυψε. Εντελώς ξαφνικά και χωρίς να ενημερωθεί κανείς, το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και προφανώς η Επιτροπή Εισοδημάτων, που υπάρχει και καθορίζει τις τιμές των εισιτηρίων σε συνεργασία με δυο υπουργεία το ΥΕΝ και Οικονομικών, επέτρεψε στον ιδιώτη και συγκεκριμένα στον ιδιοκτήτη των πλοίων Αίολος 1 και 2 να διπλασιάσει στην ουσία το τίμημα του εισιτηρίου σαν να είναι ταχύπλοο χωρίς να προσφέρει υπηρεσίες ταχυπλόου. Μας αιφνιδίασε αυξάνοντας τις τιμές με την δικαιολογία ότι κινείται σαν ταχύπλοο. Εγώ επειδή ταξιδεύω με αυτά τα πλοία -αλλά και πολλοί άλλοι που γνωρίζω- έχουν αντιληφθεί ότι δεν κινείται ως ταχύπλοο.
Ήδη έχω κάνει ένα έγγραφο και το έχω στείλει στο ΥΕΝ καταγγέλλοντας το γεγονός και αμέσως μετά πιστεύω ότι υπήρξαν παρόμοιες κινήσεις και αντιρρήσεις από τους βουλευτές του νομού.
Το περασμένο Σάββατο είχαμε συμβούλιο των Επάρχων στην Ικαρία και εκεί μου δόθηκε η δυνατότητα να θέσω το θέμα και στον υφυπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Καμμένο που παραβρέθηκε στις εργασίες, -ήταν εκεί με τη σύζυγό του γιατί έχει σπίτι. Πήρα κατ’ αρχήν μια καταφατική κίνηση του κεφαλιού του, ότι έχω δίκιο, αλλά όταν στη συνέχεια επέμεινα σε τετ-α-τετ συζήτηση που είχαμε να μου πει τι θα γίνει δεν πήρα καμία απάντηση. Το θέμα δεν τελείωσε για μας και πιθανώς να απασχολήσει και το Νομαρχιακό Συμβούλιο σε επόμενη συνεδρίασή του.
- Για τη βελτίωση των ενδοκυκλαδικών δρομολογίων…
Θεωρώ επίτευγμα -και δεν το λέω για να ευλογήσω τα γένια μου- της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης αυτό το οποίο έχει γίνει φέτος με την ενδοεπικοινωνία στις Κυκλάδες. Ξεκίνησε από ένα πείραμα της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, μια συνάντηση όλων των φορέων των Κυκλάδων με το σύλλογο των εφοπλιστών, που πρόεδρος είναι ο κ. Βεντούρης, και την πολιτική ηγεσία του υπουργείου, που εκπροσωπήθηκε από τον κ. Κουρούση, στη λέσχη των Συριανών στην Αθήνα. Εκεί παρουσιάστηκε μια συλλογική στάση, εναντίον των μεθοδεύσεων που προσπαθούσαν να κάνουν οι εφοπλιστές, από εμένα, από νομαρχιακούς και δημοτικούς άρχοντες και από το υπουργείο. Έτσι λοιπόν οι εφοπλιστές, που προσπαθούσαν να παίξουν τα δικά τους τα παιχνίδια, βρέθηκαν σε μια μπετόν αρμέ κοινωνία η οποία πέτυχε να μπουν καλύτερα πλοία από το Παναγία Χοζοβιώτισσα και Παναγία Τήνου. Ο κ. Βεντούρης ήρθε σε αδιέξοδο και δήλωσε ότι προτίθεται να δρομολογήσει τα Αίολος. Στη συνέχεια υπήρξαν πιέσεις για τη δρομολόγηση και ενός τρίτου πλοίου που θα εξυπηρετούσε την Ανάφη λόγω του ότι ο ιδιοκτήτης που είχε τα πλοία και προσέγγιζαν το νησί είχε πτωχεύσει. Έτσι τελικά καταφέραμε μέσα από αυτή τη συλλογική και σθεναρή στάση όλων μας να πετύχουμε αυτή τη στιγμή πράγματι να έχουμε καλύτερη ενδοκυκλαδική συγκοινωνία. Βεβαίως τα δρομολόγια θέλουν ένα συντονισμό γιατί υπάρχουν κενά. Μπορούν να γίνουν ακόμη καλύτερα. Να αλλάξουν, πιθανώς, οι ημέρες και οι ώρες ούτως ώστε να κινούνται ακτινωτά στο νομό και οι κάτοικοι των νησιών να εξυπηρετούνται καθημερινά. Αυτή την πρόταση που θα κάνουμε την επεξεργάζεται αυτή τη χρονική στιγμή ο Αντινομάρχης κ. Παπαμανώλης που είναι αρμόδιος για αυτά τα ζητήματα και σύντομα περιμένω να μου κάνει την εισήγησή του.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι στην Άνδρο που δεν μπορούν να διανυκτερεύσουν τα Αίολος γιατί το λιμάνι δεν προσφέρεται και έτσι αναγκάζονται και ταξιδεύουν οι Ανδριώτες στις 4 το πρωί. Αυτό σημαίνει ότι στη γραμμή αυτή θα πρέπει να μπει το «Άρτεμις» για να μπορεί να διανυκτερεύει. Πρέπει να σας πω ακόμα πως υπήρξε μια πρόταση από τον εφοπλιστή για να αλλάξει το δρομολόγιο που πάει στις δυτικές Κυκλάδες μέσω Σύρου και Πάρου και να γίνει Σύρο-Μύκονο-Νάξο-Πάρο-Δυτικές Κυκλάδες. Ενώ εμείς συμφωνήσαμε και οι Δυτικές Κυκλάδες επίσης -γιατί θα μεταφέρονται τουρίστες από τη Μύκονο, τη Νάξο και την Πάρο παρά το γεγονός ότι αυξάνεται ο χρόνος του ταξιδιού- το υπουργείο δεν το δέχθηκε γιατί προφανώς οι απαιτήσεις του εφοπλιστή ήταν πάρα πολύ μεγάλες. Έτσι ναυάγησε αυτή η προσπάθεια.
Έχουμε ζητήσει από το υπουργείο να μας δώσει τις συμβάσεις κάτι που δεν έχει κάνει μέχρι σήμερα. Έχουμε ζητήσει να δούμε τελικά ποια είναι η διαδικασία δρομολόγησης των πλοίων. Φέρνω σαν παράδειγμα τον διαγωνισμό για το «Άρτεμις» που είχε γίνει εδώ και τέσσερις μήνες και πρόσφατα δρομολογήθηκε. Δυστυχώς συναντάμε κλειστή την πόρτα στα ενδότερα του ΥΕΝ σχετικά με τις συμβάσεις και τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνουν οι εφοπλιστές απέναντι στο κράτος.
- Για τις πετυχημένες εκθέσεις στο ΜΕΤΡΟ στο Σύνταγμα και για την μέχρι τώρα τουριστική κίνηση…
Κάναμε ότι μπορούσαμε για να κερδίσουμε την τελευταία στιγμή την παρτίδα. Έχουμε αφήσει ανοιχτό τον κωδικό των συνεδρίων για να προσκαλέσουμε συνεδριακό τουρισμό, όποιο νησί ήθελε ξεκίνησε από την Άνοιξη να κάνει συνέδρια για τον τουρισμό για να εμπεδωθεί η συνεργασία των ανθρώπων που ασχολούνται με τον τουρισμό με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, το «Τουριστικό Πανόραμα» δεν απέδωσε και καταφύγαμε στην πολύ πετυχημένη έκθεση στο ΜΕΤΡΟ στο Σύνταγμα, αυξήσαμε στο διπλάσιο κόστος τις πολιτιστικές εκδηλώσεις που γίνονται γι’ αυτό το λόγο. Πράγματι βλέπω ότι όλα τα παραπάνω έχουν αποτέλεσμα δεδομένου, ότι τουλάχιστον σε αριθμό αφίξεων, πρέπει να μην έχουμε έλλειψη. Το ζήτημα βέβαια είναι πόσα χρήματα διαθέτει ο κάθε επισκέπτης για να ξοδέψει στα νησιά μας. Αυτό το ισοζύγιο θα το κάνουμε στο τέλος της τουριστικής σαιζόν.
- Για την ακρίβεια στις Κυκλάδες και ειδικότερα για τις τσουχτερές τιμές της βενζίνης…
Εδώ πραγματικά επειδή μου αρέσει να κάνω και την αυτοκριτική μου λέω ότι πράγματι υπάρχει πρόβλημα, όχι μόνο στις τιμές της βενζίνης και σε άλλα κόστη. Αλλά τι μπορεί να κάνει μια υπηρεσία όταν στη Σύρο υπάρχουν δυο υπάλληλοι εκ των οποίων ο ένας έπαθε έμφραγμα. Και αυτή τη στιγμή έχω μια κοπέλα. Άρα στην ουσία δεν μπορώ να κάνω έλεγχο. Εκείνο που μπορεί να γίνει, για μένα αυτή την περίοδο, για δυο μήνες, είναι σε ορισμένες υπηρεσίες, σε ορισμένα αγαθά, το υπουργείο να καθορίσει πλαφόν για να μην χαλάμε και την εικόνα της όλης προσπάθειας που κάναμε για την αύξηση του τουρισμού. Γιατί πράγματι όταν ακούει κάποιος στην τηλεόραση ότι στις Κυκλάδες η βενζίνη είναι ακριβή τότε αυτό λειτουργεί αποτρεπτικά. Ξοδεύουν λοιπόν οι επιχειρηματίες, η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση, η Τοπική Αυτοδιοίκηση ένα σωρό λεφτά για να διαφημίσουν τον τόπο τους και με μια είδηση που βγαίνει χαλάνε όλα. Παλαιότερα όταν η κούρσα ανόδου της βενζίνης ήταν ανεξέλεγκτη είχε μπει πλαφόν. Και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν έγινε και τώρα. Ίσως πάμε για εκλογές… (γέλια)
- Για το κλειστό γυμναστήριο στην Πάρο που εξήγγειλε ο βουλευτής Κυκλάδων της Ν.Δ. Γιάννης Βρούτσης…
Για αυτό το θέμα δεν μπορώ να σας απαντήσω. Δεν έχω γνώση, ενημέρωση. Το να γίνει μια εξαγγελία εκ μέρους του βουλευτή νομίζω ότι ο ίδιος θα πρέπει να σας απαντήσει. Εγώ δεν γνωρίζω αν υπάρχει οικόπεδο, δεν γνωρίζω αν έχει προταθεί και από ποιόν εκτελείται η μελέτη. Προτιμώ να λέω ένα και να γίνεται το ένα παρά να πω δέκα και να γίνουν τα τρία.
Πρέπει να σας πω όμως πως το κλειστό γυμναστήριο της Τήνου, το οποίο εκτελούσε η Γ.Γ. Αθλητισμού, έχει σταματήσει εδώ και δυο χρόνια λόγω έλλειψης πιστώσεων και το κλειστό γυμναστήριο της Σαντορίνης αναγκαστήκαμε και το χρηματοδοτήσαμε εμείς τσοντάροντας με 300.000 ευρώ περίπου για να ολοκληρωθεί. Τώρα πως θα βρεθούν τα χρήματα για να γίνει το κλειστό γυμναστήριο της Πάρου εγώ βάζω ένα ερωτηματικό. Σε αυτό το ερωτηματικό ας απαντήσουν εκείνοι οι οποίοι έκαναν την εξαγγελία.
- «Γιατί δεν συστήθηκε μέχρι σήμερα ειδική μονάδα κατεδάφισης αυθαιρέτων;» αναφέρει σε δελτίο τύπου η Συν-Κυκλαδική Πρωτοβουλία…
Ο Νομάρχης θα απαντήσει στο επόμενο Νομαρχιακό Συμβούλιο δημοσιοποιώντας μια έκθεση του Εισαγγελέα της Σύρου 80 σελίδων πραγματικό μνημείο -και πραγματικά συγχαίρω τον Εισαγγελέα έκανε φοβερή δουλειά- που καταλήγει ότι ουδεμία ευθύνη έχει ο Νομάρχης. Αυτό λέει ο Εισαγγελέας ο οποίος με κάλεσε και απολογήθηκα. Και μάλιστα μου ζήτησε να την πάρω (σ.σ. έκθεση) για να σταματήσουν κάποιοι να πιπιλούν αυτή την καραμέλα. Εκείνο που θα σας πω με λίγα λόγια είναι ότι έχω κάνει όλες τις ενέργειες -έτσι λέει η έκθεση- για την κατεδάφιση των αυθαιρέτων -κυρίως στη Μύκονο και στα άλλα τουριστικά νησιά. Στα πλαίσια αυτά ήταν και η προσπάθειά μου να δημιουργηθεί η ειδική μονάδα κατεδάφισης αυθαιρέτων. Δυστυχώς όμως ούτε έγκριση για προσλήψεις πήραμε παρά τις προσπάθειες που κάναμε, ούτε προθυμοποιήθηκε η Περιφέρεια να οργανώσει η ίδια ένα συνεργείο, ούτε αποδέχθηκαν οι Δήμοι τις προτάσεις που κάναμε. Κατά συνέπεια όταν εγώ δεν έχω τη δυνατότητα να πάρω προσωπικό, να πάρω μηχανήματα, όταν δεν ανταποκρίνονται στην έκκλησή μου για μίσθωση των μηχανημάτων, από εκεί και πέρα πως θα φτιάξω συνεργείο; Μάγος είμαι; Θαύματα δεν μπορώ να κάνω. Ένας ήταν ο Χριστός.
- Για τη μη ίδρυση νέου Εφετείου στη Μυτιλήνη…
Προφανώς νίκησαν οι δικηγόροι της Σύρου…
Δημήτρης Κ. Αρκουλής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου