Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2009

Επιστολή διαμαρτυρίας στη NEL LINES

Ονομάζομαι Μπακοπούλου Μαρία και εργάζομαι στη Σύρο. Πολύ τακτικά ταξιδεύω στη Νάξο με το «Αίολος Κεντέρης» της NEL LINES.

Τελευταία φορά που ταξίδεψα με το «Αίολος Κεντέρης» (το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος) πλήρωσα εισιτήριο γύρω στα 11 ?.

Στις 3/7/2009, καθώς και στην επιστροφή στις 4/7, ταξιδεύοντας με το ίδιο πλοίο διαπίστωσα έκπληκτη αύξηση στο εισιτήριο της ίδιας κατηγορίας κατά 7 ? αντίστοιχα, χωρίς όμως να δικαιολογείται αυτή η αύξηση από παράλληλη μείωση του χρόνου που διαρκεί το ταξίδι.

Είναι τουλάχιστον εξοργιστικό να διαπιστώνει κανείς πως πληρώνει ακριβότερο εισιτήριο με σκοπό να φτάσει γρηγορότερα και αντί αυτού το πλοίο να ταξιδεύει με την ίδια μειωμένη ταχύτητα ολοκληρώνοντας το ταξίδι στον ίδιο χρόνο (περίπου 2 ώρες και ένα τέταρτο).

Αποτελεί ένδειξη της ληστρικής συμπεριφοράς του εφοπλιστικού κλάδου που, μεταξύ άλλων, υποτιμά τη νοημοσύνη των επιβατών και με απροκάλυπτο τρόπο αποδεικνύει την πολιτική της εταιρείας να συσσωρεύει κέρδη, χωρίς, έστω, επιπλέον παροχή υπηρεσιών (όπως είναι ο χρόνος του ταξιδιού).

Παρακαλώ να μου εξηγήσετε τους λόγους αυτής της απαράδεκτης συμπεριφοράς και να μου επιστραφούν τα επιπλέον χρήματα, επειδή αρνούμαι να πέφτω θύμα κοροϊδίας με τόσο απροκάλυπτο τρόπο.

Μαρία Μπακοπούλου

ΥΣ: Σας ενημερώνω ότι η παρούσα επιστολή θα δημοσιευτεί στον τοπικό τύπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: