Τρίτη 4 Αυγούστου 2009

Οι έμποροι θα συσπειρωθούν ακόμη πιο πολύ γύρω από το σύλλογό τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΑΡΟΥ-ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ

Ο Εμπορικός Σύλλογος Πάρου – Αντιπάρου, τα τελευταία χρόνια έχει αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα του εμπορικού κόσμου, αλλά είχε και καταλυτική παρέμβαση για γενικότερα ζητήματα της κοινωνίας του νησιού μας.
Όλη αυτή η παρεμβατική δραστηριότητα έχει αφ’ ενός εκτιμηθεί από το σύνολο των Παριανών και Αντιπαριωτών, αφ’ ετέρου έχει ενοχλήσει τα γνωστά κέντρα της ιδιοτελούς αντιαναπτυξιακής προσπάθειας. Στην προσπάθεια των κέντρων αυτών, για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα γνωστών μονοπωλιακών συμφερόντων, εις βάρος όλων των μικρών εμπορικών επιχειρήσεων των νησιών, αποφάσισαν να «εξοντώσουν» το βασικό εμπόδιο της προσπάθειας αυτής, που είναι ο Εμπορικός Σύλλογος. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποίησαν την προσφιλή τους μέθοδο της διαστρέβλωσης και της συκοφαντίας, στοχεύοντας στο πρόσωπό μου.
Οι συνάδελφοί και οι συμπολίτες μου με γνωρίζουν πολύ καλά και δεν έχω να προσθέσω κάτι, όσον αφορά την τιμιότητα και την ηθική μου υπόσταση. Σ΄ αυτούς τους συκοφάντες θα δοθεί η απάντηση στα ελληνικά δικαστήρια, που ήδη έχω καταθέσει αγωγές.
Η επίθεση αυτή, που «εξυπηρετεί» τα μονοπωλιακά συμφέροντα των εταιριών εκτός Πάρου, έστω και αν είχαν «Παριανές ταμπέλες», θα πέσουν στο κενό. Οι έμποροι θα συσπειρωθούν ακόμη πιο πολύ γύρω από το σύλλογό μας και θα του δώσουν μεγαλύτερη δύναμη για ν’ αντιμετωπίζει ακόμη πιο δυναμικά την εξυπηρέτηση άνομων συμφερόντων.


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΑΛΙΠΡΑΝΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: