Τρίτη 25 Αυγούστου 2009

Ο Γιάννης Βρούτσης διαψεύδει...

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 25-8-2009
Ο Βουλευτής Κυκλάδων κ. Ιωάννης Βρούτσης, με αφορμή υποβολιμαία, ψευδή και ανυπόστατα σχόλια, που δημοσιεύθηκαν στις Εφημερίδες «Αξία», της 14ης Αυγούστου και «Καρφί», της 14-15ης Αυγούστου απέστειλε στις παραπάνω Εφημερίδες την εξής επιστολή:

«Με κατάπληξη πληροφορήθηκα τα διαδοχικά και μεταξύ τους αντιφατικά, δημοσιεύματα των ανωτέρω εφημερίδων, που μοναδικό σκοπό έχουν να πλήξουν την άριστη σχέση μου με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Σύρου κ. Δωρόθεο Β΄, να υπονομεύσουν τον αμέριστο προς το πρόσωπό του σεβασμό μου, και να υποσκάψουν το πολιτικό και κομματικό ήθος μου.
Η ιδιοτέλεια και η ευτέλεια των κινήτρων του σκοτεινού πληροφοριοδότη, ο οποίος απουσίαζε από τη συγκεκριμένη σύναξη, στο Μοναστήρι του Αγίου Παντελεήμονα της Άνδρου, ή τουλάχιστον δεν είχε την εντιμότητα και την ευθιξία να διασταυρώσει και να επιβεβαιώσει τις πληροφορίες, που νοσηρά μυαλά του διοχέτευσαν, διαφαίνεται από το περιεχόμενό τους, που όχι μόνο είναι εκτός πραγματικότητος, αλλά και προσκρούει στην κοινή λογική!
Ούτε ο Σεβασμιώτατος καταφέρθηκε ενώπιόν μου κατά της Κυβερνήσεως (δημοσίευμα «Αξίας»), αλλ’ ούτε και ήταν ποτέ δυνατόν να στραφεί εναντίον μου και να με κατηγορήσει κατά πρόσωπο (δημοσίευμα «Καρφιού»)!!!.
Είναι αδιανόητο να ακούω αδιαμαρτύρητα οποιονδήποτε να κατηγορεί ενώπιόν μου μια παράταξη, την οποία από την εφηβική μου ηλικία με αφοσίωση, αυταπάρνηση, ειλικρίνεια και αγωνιστικό φρόνημα υπηρετώ, και να σιωπώ!
Είναι αδιανόητο να δημοσιεύονται πληροφορίες περί «αντιπαραθέσεώς μου με τον Σεβασμιώτατο Σύρου κ. Δωρόθεο Β΄, τον οποίο σέβομαι και τιμώ, και από τον οποίο εισπράττω αγάπη και τιμή!
Τέτοιες χαλκευμένες πληροφορίες δεν προσβάλλουν μόνο κατάφωρα την αλήθεια και την ηθική, αλλά και αποκαλύπτουν τη νοσηρή φαντασία, τους μαύρους σκοπούς και τη δολιότητα των εμπνευστών και διακινητών τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: